onsdag 23 maj 2018

Matrecension: Tugg burgers

Igår, tisdagen den 22:a Maj, var jag och åt på restaurangen Tugg Burgers i Malmö tillsammans med Max. När man kommer in i lokalen, så får man en känsla av att man rest tillbaka några generationer i tiden. Stället är inrett som om man är på ett burgarhak från 40-talet, men samtidigt har den också en modern känsla.

De hade att ett ganska stort utbud av hamburgare, men både jag och Max valde ändå samma burgare. Det blev en som heter Smokey, som hade sallad, tomat, bacon, cheddarost, bourbonsås och tuggs egna hamburgardressing. Den var fenomenalt god, man kunde riktigt känna den efterhängade grillsmaken i köttet. Alla deras burgare är gjorda helt från grunden och serveras medium stekta med pommesfrittes (med skal eller utan).

Tillgängligheten till retaurangen var helt perfekt, det var förvånansvärt enkelt att komma in i restaurangen. De hade dörrar som öppnades automatiskt och restaurangen var på första våningen, dock med en liten tröskel, men den kom vi lätt över. Det var mycket folk på restaurangen, men trots det var det lätt att komma till och personalen var väldigt hjälpsamma och trevliga.

Sitter du i rullstol, sitter du inte i rullstol? Doesn't matter! Väldigt lättåtkomligt och goa burgare!

Jag ger maten 7 av 10 månar.

Jag ger servicen 9 av 10 månar

Jag ger tillgängligheten 9 av 10 månar

Restaurangen Tugg Burgers får helheltsbetyget 9 av 10 månar. Aaaaauuuuuuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...