torsdag 2 augusti 2018

Matrecension: Subway

Igår åkte jag till Lund för att hälsa på min kompis Tim. Vi träffades på stationen och bestämde oss för att äta på subway. Jag brukar inte äta på Subway så ofta, men igår var jag sugen på det. Subway är en snabbmatskedja, som säljer baguetter med olika fyllning.

Jag beställde in en som hette American Steakhouse Melt, den var som en avlång hamburgare med BBQ-sås. Min assistent beställde en Chicken Teriyaki, som då är fyld med kycklingbitar, sallad, ost och sås.

Jag tyckte min American Steakhouse Melt var superbt god! Man kunde riktigt känna hur alla smaker passa perfekt ihop.

Jag har varit på en del olika Subway restauranger i mina dagar, och det är alltid lättåtkomligt för rullstolar.

Jag ger maten 7 av 10 månar.

Jag ger servicen 7 av 10 månar.

Jag ger restaurangen 7 av 10 månar. Aaaauuuuuuuuuu..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...