lördag 21 april 2018

Recension av restaurang Babas

Babas är ett restaurang och familjeföretag som ligger på Järnvägsgatan i Limhamn. Det går bra att komma in med rullstol och personalen är så snäll så de hjälper till att hitta en bra plats, det får en att känna sig välkommen. Lokalen har en gammal och fin atmosfär som får en att kunna slappna av och njuta av maten.

Vi tog deras luncherbjudande som var schnitzel med skysås potatis och ärtor eller flundra med vinsås och potatis. Båda rätterna såg jättegoda ut och smakade gudomligt, schnitzeln var så välgjord att den smälte i munnen på en. Och sen tog jag en stor stark öl till maten, det var fin årgång på den så rann ner med lätthet.

Jag ger Babas, atmosfär 10/10, maten 10/10, bemötande 10/10. Kort sagt ger jag Babas 10/10 månar. Tyvärr är toaletten väldigt liten så man kan inte komma in där. Men i det stora hela rekommenderar jag er varmt att gå dit.

PS jag har problem med min data så jag lägger upp bilderna på min Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...