måndag 19 februari 2018

Stulen bil hittad i vattnet i Limhamns småbåtshamn.

På torsdagskvällen förra veckan när två unga män i bil stannade för en person som såg ut att behöva hjälp blev de bestulna på sina mobiler, jackor och även bilen. De säger till polisen att personen de stannade för såg ut att behöva hjälp, i nästa ögonblick hade personen dragit fram något som såg ut som en pistol och flera andra personer omringade bilen snabbt.

Ett och ett halvt dygn senare hittades i vattnet utanför Limhamns småbåtshamn. Registreringsskylten avslöjade att det var samma bil som blev stulen under torsdagskvällen. – Det är en bil som en bit ut i vattnet, i en småbåtshamn i Limhamn. Vi är där och biträder räddningstjänst. Jag vet att de dykt, det ska inte finnas någon i bilen. De fortsätter att söka där, sa Anna Göransson, informatör vid polisens ledningscentral, kort efter larmet. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...