onsdag 27 december 2017

Spelrecension: WWE 2K17

Wrestlingspelet WWE 2K17 är utvecklat av spelföretagen Yuke's och Visual Concepts och är perfekt för spelare som verkligen vill leva sig in i den världen. Det har maximal spelkänsla och du kan nästan känna alla grepp, slag och adrenalinet som pumpar igenom arenan. Perfekta ljudeffekter och stämningsfull musik som ökar spänningen och får din inre wrestlare att vakna till liv. Det finns många kända wrestlingskaraktärer i spelet, men man kan även skapa sin egen karaktär. Du kan spela i en vanlig wrestlingarena, men du kan också välja att spela i en bur eller varför inte backstage i hallen utanför arenan. Spelaren kan också vara med i olika turneringar, för att försöka vinna titeln som wrestling champion. Yuke's och Visual Concepts har lagt ner mycket tid på detaljerna för att spelaren ska få den mest verkliga wrestlingsupplevelsen som det bara är möjligt.

Jämnfört med de tidigare spelen i den här serien, så gillar jag det här mycket bättre. Grafiken är bättre, där finns fler karaktärer att välja mellan och krontrollerna i spelet är enklare.

Jag ger WWE 2K17 8 av 10 månar. Aaaauuuuuu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...