onsdag 10 januari 2018

Fyra döda i Bjärred, misstänkt familjetragedi.

Igår vid 16-tiden, larmades polisen om en person som inte kommit till jobbet. När polisen kom till platsen, så upptäckte de fyra döda personer i en villa i Bjärred, två vuxna och två barn. Polisen har arbetat där hela natten och samlat bevismaterial som teknikerna på polisstationen ska kolla på senare. Än så länge har polisen kommit fram till att det troligtvis inte är någon utomstående som begått mordet, utan att det är någon inne från huset. Polisen har sina misstankar redan, men de är långt ifrån klart. De har inte gått ut med så mycket information till allmänheten som respekt för de som har dött.

Jag tycker att det är fruktansvärt att sådanna här saker händer över huvud taget. Det känns extra jobbigt för att det har hänt så nära. En sak är väldigt konstigt, att folk ringer polisen för att en person inte kommer till jobbet på en dag. Har det hänt något tidigare, för att få de att bli misstänkta om att något hänt så snabbt? Jag undrar vad som hänt? Kan det ha varit ett skiljsmässogräl? Mannen kanske fick panik när frun skulle lämna honom? Sköt han allihopa och sen sig själv? Hur som helst så är det en tragedi och att det hänt i Sverige och lilla skåne.


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tillfälligt avbrott

Hej alla mina läsare. Jag har kommit in på en skrivarlinje på distans i Nässjö. Allt mitt fokus kommer jag nu lägga på skolan och texterna d...